check, check, driedubbele check - Reisverslag uit Beek, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu check, check, driedubbele check - Reisverslag uit Beek, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu

check, check, driedubbele check

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

06 Juli 2014 | Nederland, Beek

Nou jongens, over anderhalve uur stap ik in de auto om naar Schiphol te gaan. Phoe drie uur van tevoren aanwezig zijn, dat wordt een lange wacht, terwijl lichte zenuwen al op beginnen te komen. Vanmiddag om 16:20 ga ik dan eindelijk de lucht, na al die maanden voorbereiden en hyper te zijn om deze reis. Wat heb ik er toch veel zin en wat gaat het een mooie tijd worden daar.

Vanochtend zat ik aan mijn ontbijt en bedacht ik me ineens wat ik ging missen aan Nederland, dat zijn namelijk mijn vlokken en een stukje ontbijtkoek. Maar als dat het enige is, wat kan er dan nog mis gaan?

Van de week namen mijn zenuwen het over en kon ik niet meer wachten om al mijn spullen bij elkaar te leggen. Na alles in de koffer te hebben gedaan en hem te hebben gewogen woog hij maar 16 kilo (zonder schoenen en opladers etc). Nou gister ging ik mijn koffer dan definitief inpakken en wat bleek........ Nu woog die opeens 26 kilo. Ik snap nog steeds niet hoe dat kan, twee paar schoenen, slippers en een aantal opladers wegen toch geen 10 kilo? Nou toen kon ik me koffer weer uitpakken, weer inpakken, weer uitpakken, weer inpakken tot ik dit in totaal vijf keer had gedaan, want ja wat laat je thuis? Ik heb toch het een en ander maar thuisgelaten en nu weegt hij 21.4, nog steeds iets te zwaar maar meer kan ik echt niet weg laten. Ik heb daarnet toch nog maar een vestje en een broek eruit gehaald, maar weer aangevuld met oranje spulletjes, want JAAAAAA we zitten in de halve finale en omdat ik gehoord heb dat ze in Swaziland voor Nederland zijn kon ik dit natuurlijk niet achter laten.

Gister kwam mijn familie nog langs voor het examenfeestje van mijn broer. Toen ze weg gingen namen ze afscheid en daar had ik het toch iets wat moeilijk mee. Ik ben maar een maandje weg, maar deze reis betekent zoveel voor mij dat het toch even aan kwam!!! Straks moet ik ook gedag zeggen tegen mijn ouders en mijn broer en ik verwacht dat dat ook wel even moeilijk wordt. Zij hebben mij enorm gesteund in de maanden van voorbereiden en vinden het super dat ik dit ga doen, maar van de andere kant vinden ze het ook een beetje spannend omdat ik de jongste ben en nog nooit eerder voor zo'n periode weg ben geweest.
Maar gelukkig is Swaziland niet het einde van de wereld en heb ik gewoon wifi in mijn lodge (wel tegen betaling) en gratis wifi in een winkelcentrum in de buurt. Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden via dit blog of via facebook van mijn reis.
Mocht je me nog willen volgens kun je je e-mail adres toevoegen aan de lijst en krijg je automatisch mail als ik een verslag erop plaats.

Nou jongens adios, goodbye, au revoir, auf wiedersehen

  • 06 Juli 2014 - 10:53

    Nicole:

    Heeeeeeeel veeeeeel plezier tijdens je reis. Geniet van alles. Dikke kus Niek

  • 06 Juli 2014 - 11:04

    Jolene:

    Cynthia heel veel succes en plezier. Geniet ervan, hou en dagboek bij want dat ik enorm leuk om later terug te lezen. Sta stil bij de dingen dingen die gebeuren. Enjoy!

  • 06 Juli 2014 - 15:30

    Minetta:

    Cynthia,

    Nogmaals héél veel plezier en hou ons op de hoogte van je spannende verhalen...
    liefs Minetta

  • 06 Juli 2014 - 16:27

    Annemarie Casella:

    Hele goede vlucht en geniet ervan, Nino en Annemarie

  • 06 Juli 2014 - 19:13

    Louis:

    Hoi lieve dochter wat jammer van de vertraging in Londen trouwens wel een leuke groep meiden.
    geniet van de reis en het verblijf in Afrika.
    dikke kus je vader

  • 07 Juli 2014 - 13:36

    Carola:

    Nou, daar gaat ze dan eindelijk, goede vlucht en houdt ons op de hoogte'!!!
    geniet ervan xx Carola en Will

  • 08 Juli 2014 - 20:27

    Jolanda:

    Hallo lieve schat,

    Het was een spannende dag zondag voor jou en mij. Je loslaten, dat vindt iedere moeder nog steeds erg moeilijk.
    Je hebt al zo lang naar deze reis uitgekeken en nu is het avontuur eindelijk begonnen.
    Geniet van iedere minuut en geniet met volle teugen, zodat je later, als je "groot" bent, terug kunt kijken op deze reis met heel veel dierbare herinneringen.

    Ik zal je deze reis volgen in mijn gedachte

    Heel veel liefs en een dikke knuffel
    Jolanda

    P.S. Is het koken gelukt?

  • 08 Juli 2014 - 20:27

    Jolanda:

    Hallo lieve schat,

    Het was een spannende dag zondag voor jou en mij. Je loslaten, dat vindt iedere moeder nog steeds erg moeilijk.
    Je hebt al zo lang naar deze reis uitgekeken en nu is het avontuur eindelijk begonnen.
    Geniet van iedere minuut en geniet met volle teugen, zodat je later, als je "groot" bent, terug kunt kijken op deze reis met heel veel dierbare herinneringen.

    Ik zal je deze reis volgen in mijn gedachte

    Heel veel liefs en een dikke knuffel
    Jolanda

    P.S. Is het koken gelukt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 10352

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Swaziland

Landen bezocht: